ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    מכירים בשלל דרכים

    אם אתם מחפשים זוגיות לטווח הארוך עבור עצמכם או עבור ילדיכם הגעתם למקום הנכון!

    במשרד השידוכים שלנו אהבה בסטייל" דואגים לשמירה על דיסקרטיות, מתן שירות אמין וחם ולמקצועיות והכל במטרה למצוא עבורכם את האחד/ת.

    במשרד השידוכים שלנו אנו מאמינים כי רושם ראשוני טוב ואיכותי חשוב מאוד הוא יכול להשפיע על כל הדייט ולגרום אף לעצירת התהליך. כדי לעזור לכם ברושם הראשוני וכמובן גם אחרי יצרנו שילוב מדהים בין מומחיי השידוכים שלנו לבין שירות סטיילינג הייחודי רק לנו.

    אז איך אנחנו משלבים את הסטיילינג בשידוכים?

    • אצלנו במשרדי שידוכים "אהבה ממבט ראשון" תמצאו סטייליסטית שתדאג לוויז'ואל שלכם. היא תעניק לכם כלים וטיפים ליצירת רושם ראשוני ולמציאת הסטייל שיחמיא לכם בצורה הטובה ביותר.
    • הסטייליסטית שלנו תוודא לפני כל דייט את המיקום והשעה כדי להתאים לכם את ה-אָאוּטְפִיט המושלם עבור אותו דייט.
    • הסטייליסטית שלנו תדאג ליצור עבורכם מספר התאמות לבוש מתוך המלתחה האישית שלכם. אח"כ תהנו מייעוץ משלים בו תלמדו אלו אביזרים נלווים רלוונטיים לכל תלבושת וכן איזו תלבושת מתאימה לעבודה לפנאי או לדייט.
    • גם השדכנים שלנו וגם הסטייליסטית הם מקצועיים ומנוסים כל אחד בתחומו. כל אחד מבין שלל אנשי הצוות במשרד יוצא לאורך כל שנות עבודותיו להשתלמויות והדרכות במטרה שתמיד נהיה עם היד על הדופק.

    מי ולמה אנחנו?

    נעים להכיר, איציק נח, הבעלים של משרדי השידוכים " אהבה בסטייל". התחלתי את דרכי לפני 35 שנה כשדכן במטרה לסייע לאנשים שונים למצוא את דרכם אל המיועדים להם. לאחר כמה שנים הקמתי את העסק "אהבה בסטייל" כדי להביא את המסר שלי אל אלפי אנשים ולגרום לעוד זוגות להיווצר וליהנות מפרי האהבה.

    אז למה משרדינו "אהבה בסטייל" ולא אתרי שידוכים?

    • המשרד קיים כבר 30 שנה ובעל מוניטין ארוך שנים ומעולה שנוצר בזכות העמל הרב שלי ושל צוות העובדים המקצועי, הדיסקרטי והאיכותי ביותר שעובד במשרד.
    • לאורך כל הדרך עד למציאת זוגיות ראויה תהנו מליווי צמוד וחם מצד השדכנים שלנו. הם גם יעניקו לכם שרותי ייעץ והכוונה על כל שאלותיכם ובקשותיכם בצורה הטובה ביותר. כי רק עם נצעד יחד נוכל להגיע אל התוצאה הטובה ביותר. בכל אחד מבין אתרי שידוכים אתם לבד בכל התהליך, אין את העזרה וההכוונה שימנעו ממכם להתייאש בדרך.
    • קאוצינג אימון אישי – אצלנו במשרד אנחנו דואגים להעניק לכם אימון אישי ומקצועי במטרה למקד אתכם יותר, להבין אתכם לעומק, ולדייק במידע אודות העדפות שלכם, הרצונות והחלומות מבן/ת הזוג ומהמשך הדרך שלכם יחד בחיים. אתר שידוכים הוא חד צדדי אתם מעניקים את המידע שלכם אך הוא אינו מעניק לכם מידע בחזרה, אתם אלו שנאלצים לדייק עבורכם את הפרטים ואם אינכם יודעים לעשות זאת הסיכוי שתמצאו זוגיות שם הוא קלוש.

    הסטיילינג מאפשר לנו לייצר ממכם גרסה איכותית וטובה יותר של עצמכם.

    אז אם גם אתם רוצים לחוות את התהליך המשולב והמדהים הזה בו תזכו גם לזוגיות טובה וגם למציאת האני שלכם והבאתו לידי ביטוי בלבוש שלכם פשוט צרו עמנו קשר.

    לפרטים וקביעת פגישת ייעוץ בחינם, חייגו עוד היום: 073-7819080

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      סוכנות שיווק דיגיטלי