ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    שידוכים איכותיים לכל הגילאים

    לא משנה באיזה גיל אתם אם יש לכם את הרצון למציאת זוגיות איכותית לטווח הארוך אתם במקום הנכון!

    תכירו אותנו:

    נעים להכיר אנחנו משרד השידוכים "אהבה בסטייל", בעלי מוניטין וניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום ההכרויות. בראש החברה עומד איציק נח, שדכן מקצועי כבר 35 שנה בתחום. לצידו תמצאו צוות מנוסה ואיכותי של שדכנים/יות סטייליסטים ועוד אנשים שמובילים את החברה הזאת תמיד קדימה.

    למה אנחנו?

    אנחנו כי אין עוד כמונו! אנחנו מציעים שרות ייחודי שאין לאף משרד שידוכים אחר. שילוב בין סטיילינג לשירות שידוכים איכותי ומנוסה. השילוב הזה מאפשר לנו להפוך אתכם לגרסה משופרת של עצמכם. הגרסה שבה אנחנו נוציא את האופי שלכם ונבא אותו בלבוש מסוגנן שמתאים לכם.

    מה השירות שלנו כולל?

    1. הדרכת קאוצ'ינג (coaching) בה נשב יחד אתכם ונבין את המטרות, השאיפות, הרצונות והחלומות שלכם מהמשך חייכם ומהזוגיות שתשתלב בהם.
    2. סטיילינג מותאם אישית – הסטייליסטית המקצועית שלנו שתדאג להביא לידי ביטוי את האופי שלכם במראה שלכם ובכך לייצר עבורכם רושם ראשוני טוב יותר ומשופר יותר לדייטים שלכם ולחיים (כולל לבוש לעבודה, לפגישות עסקיות, לפנאי וכו').

    שירות הסטיילינג שלנו כולל:

    • ייעוץ לארגון מספר אפשרויות הלבשה מתוך המלתחה האישית שלכם.
    • ייעוץ קניות – השלמת אביזרים נלווים לאופציות הלבשה שיצרנו, התאמת צבעים ועוד כדי להתאים את ההופעה החיצונית המדויקת עבורכם.
    1. קשר חם ותומך ואוזן קשבת – ליווי של צוות המשרד שלנו לאורך כל התהליך עד למציאת זוגיות על ידי שיחות עם מאמנת אישית, שיחות עם יועצת זוגית, ניתוח של נומרולוגית (למעוניינים בלבד) וכו'.

    התאמת שירות שידוכים לכל הגילאים

    אצלנו במשרד השידוכים "אהבה בסטייל" אנחנו דוגלים כמו שכבר הבנתם בהתאמה מדויקת עבורכם, גם במציאת הזוגיות וגם בתהליך עצמו.

    • שידוכים לבני 20 ומעלה וכן שידוכים לבני 30 ומעלה – אם אתם בני הגילאים הנ"ל אתם תיהנו משירות באווירה צעירה ורעננה יותר שתפנה אליכם בצורה העדכנית ביותר, כך גם שירות הסטיילינג מתאים את עצמו אליכם ולגיל שלכם על מנת להעניק לכם לבוש ראוי, נכון ומותאם לגילכם.
    • שידוכים לבני 40 ומעלה – אם אתם בגילאי 40 ומעלה, אתם בגיל שנמצא באמצע. אתם נעים בין הצעירים הקלילים למבוגרים היותר אולד פאשן. גם פה נדע לאפיין אתכם ולזהות את האופי שלכם ולפיו להתאים את הסטיילינג והשירות הנכון עבורכם.
    • שידוכים לבני 50 ומעלה וכן שידוכים לבני 60 ומעלה – אם אתם יותר הולדסקול ופחות נוח לכם עם שינויים, אל דאגה אנחנו נדאג לבצע את התהליך בצורה עדינה יותר ובקצב נוח יותר עבורכם.

    אז אם אתם מעוניינים במציאת זוגיות לא משנה באיזה גיל אתם אנחנו משרד השידוכים" אהבה בסטייל" נדאג להתאים במיוחד עבורכם את המסלול הנכון שיוביל אתכם אל מציאת באושר שלכם.

    התקשרו עוד היום ונקבע פגישת ייעוץ ללא עלות: 073-7819080

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      סוכנות שיווק דיגיטלי