ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    מוצאים אהבה בעיר ללא הפסקה

    תל אביב העיר התוססת ביותר בארץ, בה הכל מהיר, פתוח וזמין היא דווקא אחד המקומות שקשה בהם יותר למצוא זוגיות לטווח הרחוק. אתם עכשיו בטח שואלים את עצמכם: אז איך מוצאים זוגיות אמיתית? בשביל זה אנחנו כאן.

    רושם ראשוני בתל אביב הוא אחד הדברים המרכזיים שמשפיעים במציאת זוגיות בסנסציית העיר המהירה.

    אצלנו ב"אהבה בסטייל" משרדי שידוכים בתל אביב וחיפה פיצחנו את השיטה.

    השיטה למציאת אהבה בעיר ללא הפסקה?

    השיטה שלנו פותחה על ידי צוות מקצועי שהבין כי "אין שני לרושם ראשוני"- רושם ראשוני הוא חשוב מאוד שיכול להוות מכשול או פתח להמשך הדייט לכדי זוגיות. בזכות שיטת העבודה הייחודית שלנו, שלל היתרונות שלנו והמאגר הנרחב שברשותנו אנחנו יכולים למצוא עבורכם את השידוך הרלוונטי והנכון ביותר בשבילכם גם בעיר התוססת ביותר.

    מי אנחנו?

    משרד השידוכים שלנו "אהבה בסטייל" הינו משרד שקיים מעל ל-30 שנה וצבר ניסיון ומוניטין של שנים בזכות אלפי זוגות מרוצים ומאושרים.

    בראש המשרד, יושב המייסד והבעלים איציק נח, אשר במקצועו הינו שדכן מזה 35 שנה. את הידע והניסיון שלו הוא העביר אל עובדי המשרד: השדכנים, הסטייליסטית מנהלי האתר וכו' יחד עם הדרכות וקאוצ'ינג במטרה שיהיו הטובים ביותר בתחום.

    למה אנחנו למציאת הזוגיות המתאימה עבורכם?

    • פגישה אישית – נתחיל בפגישה שלכם אתנו על מנת להכיר אתכם לעומק: תחביבים, הרגלים, העדפות וכו. יחד ניצור תיאום ציפיות לגבי המשך דרככם ולגבי הציפיות שלכם מבני או בנות הזוג האידיאליים עבורכם.
    • דיסקרטיות – אנחנו שומרים על כל המידע אודותכם ועל הפרטיות שלכם בדיסקרטיות רבה לאורך התהליך ועד סופו.
    • מבחר של נשים וגברים – במשרד השידוכים שלנו יש מאגר גדול של אנשים רציניים שמחפשים שידוך אמיתי וזוגיות בריאה לטווח הארוך, כך האופציות למציאת הזוגיות שתתאים לכם גדלות.
    • סטייל וויז'ואל – בין היתרונות המרכזיים שצברנו תמצאו את הסטייליסטית המוכשרת והמקצועית שלנו אשר מטרתה לייעץ ולספק לכם מידע וטיפים כיצד להשאיר רושם ראשוני מדהים שיצור את אפקט הWOW בצורה הנכונה והטובה ביותר עבורכם. כחלק מהשירות, תהנו מייעוץ לקניית בגדים ואביזרים שיתאימו לכם, התאמת אפשרויות לבוש מתוח המלתחה שלכם.
    • ליווי צמוד – אחד הדברים שמאוד חשובים לנו הוא ללוות אתכם לאורך כל התהליך. לדאוג שתשתפרו ותשפרו ת עצמכם מפגישה לפגישה במטרה להביא אתכם לרגע המיוחל בדרך הנכונה ביותר עבורכם.

    כמה השירות עולה?

    שאלת השאלות – ארגנו עבורכם מגוון חבילות שידוכים בשילוב סטיילינג המותאמות במיוחד עבורכם. נשמח לספר לכם טלפונית או בפגישה פנים מול פנים על כל אחת מהחבילות והמחיר עבורה.

    איפה משרדינו נמצאים: 

    יש לנו משרד בצפון וכן במרכז כך שתוכלו להגיע למשרד המתאים לפי כתובתכם ונוחיותכם.

    לפרטים נוספים וייעוץ ללא עלות חייגו: 073-7819080

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      סוכנות שיווק דיגיטלי